Hejsan där ute!
Idag har jag skapat 12 karaktärer till min senaste bok (tCotPM- Det är förkortningen, namnet får ni veta senare, har nämligen itne bestämt mig om ajg verkligen sak ha det namnet men just nu så kallar jag den för tCotPM) som jag arbetar med. Jag föredrar att skriva några sidor först och sedan skapa karaktärerna så jag får en känsla för dem. :)
 
Så nu har jag bara några till karaktärer som jag måste skriva en kort beskrivning av, sedan ska jag skapa en tidslinje och sedan ska det sättas igång och verkligen skriva som sjutton!  Längtar! :D
 
Hoppas att ni har haft en bra helg med massa läsning och skrivning!
 
P.S Idag börjar äntligen Sleepy Hollow, som ajg har längtat! Så idag blir det inte mycket mer planerande och arbetande med boken för det är ju först Criminal Minds på TV ;)
 
Ha det bra så länge, så hörs vi snart igen hoppas jag :)
 

Kommentera

Publiceras ej