Nu är det ju så här att jag kan verkligen inte begränsa mig själv när det gäller det skriftliga ordet, jag kan inte skriva för mycket och jag känner det som om jag aldrig har tillräckligt många saker att skriva på. Så, jag skulle egentligen arbeta på de fyra bokmanus jag redan har jobbat på ett tag, men som jag tidigare skrev så vill jag skriva något på engelska och, ja, nu gör jag det! xD  Kan helt enkelt inte hålla mig!
 
Så nu har jag börjat på ett helt nytt bokmanus, ska skriva inledningen och låta fantasin flöda några sidor och sedan ska jag sluta och skapa en tidslinje med vad jag vill ska hända genom boken. Måste också skriva ner alla personer som jag skapat i inledningen samt skriva bakgrundshistorier till dem. :P Men det är en del av det roliga, att skapa nya personer och varelser, även platser. Detta kommer bli en spännande bok att skriva tror jag allt :D
 
Har redan skrivit fyra A4 sidor så blir nog två eller fyra stycken till sedan stannar jag och gör allt arbete som måste göras innan man VERKLIGEN kan börja skriva ORDENTLIGT. Man måste ha någon form av plan, annars tappar man den röda tråden och boken blir helt enkelt inte lika bra att läsa. Så nu sak ajg skriva de sista sidorna innan det arbetet börjar :P

Kommentera

Publiceras ej